پاداش صرافی BingX و کسب درآمد دلاری

پاداش صرافی BingX و کسب درآمد دلاری

1000

بازدید

1

نظر

زمان مطالعه

5 دقیقه

پاداش صرافی BingX و کسب درآمد دلاری

پاداش صرافی BingX و کسب درآمد دلاری

65%

رضایت کاربران

نویسنده

ریپورتاژ اگهی

دسته بندی

مقاله

سطح

مقدماتی

*** این متن ریپورتاژ اگهی و تبلیغاتی میباشد ***

پاداش صرافی BingX و کسب درآمد دلاری

با توجه به اینکه این روز ها ارز های دیجیتال بسیار گسترده شده و بازار آن ها در حال رشد است، افراد باید برای سرمایه گذاری در این بازار و کسب سود از آن، برای خود صرافی را برگزینند. این صرافی باید دارای پلتفرمی امن و ساده باشد تا کاربران بتوانند به بهترین شکل ممکن، کار های خود را انجام دهند. بسیاری از این پلتفرم ها برای کاربران خود، پاداش هایی را در ‎نظر می گیرند تا آن ها را حفظ کرده و به نوعی، از صرافی خود تبلیغ کنند تا افراد دیگر هم به این پلتفرم جذب شوند. فکر می کنید باید به دنبال صرافی بگردید که پاداش ترید و تخفیفات خوبی را برای کاربران در نظر می گیرد؟ کافی¬است با بینگ ایکس آشنا شوید. پاداش BingX به حدی¬است که نمی توان از کنار آن به سادگی گذر کرد!

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس و دریافت پاداش ترید

پاداش صرافی

وقتی وارد این مجموعه شده و ثبت نام کنید، می توانید مطابق برخی مسائل، قفل بعضی از ویژگی ها و قابلیت ها را برای خود باز کرده و از آن ها برخوردار شوید. مطمئن باشید از این پلتفرم و سیستم کاری آن، سود خوبی را کسب می کنید. پاداش صرافی در این پلتفرم، معروف به کسب درآمد دلاری است!

هر آنچه که باید در مورد BingX بدانید!

می خواهید تمامی امکانات و ابزاری که برای ترید نیاز دارید را در یک مجموعه داشته باشید!؟ کافی است به بینگ ایکس مراجعه کنید. این مجموعه، یکی از صرافی های ارز دیجیتال است که از سال 2018، فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده و تا به حال، به امنیت قابل ملاحظه ای دست یافته است. شما می توانید در این صرافی به خریدوفروش بسیاری از ارز ها همانند بیت کوین و همچنین دیگر آلت کوین ها بپردازید. پاداش BingX تنها محدود به تخفیفات و دریافت درآمد دلاری نیست؛ امکانات این مجموعه را می توانید همچون یک جایزه در نظر بگیرید.

بینگ ایکس برایتان شرایطی را فراهم آورده تا در آب های کریپتو تنها نباشید؛ با استفاده از این قابلیت می توانید به درستی سرمایه گذاری کرده و به نتایج مطلوب دست پیدا کنید. دستیابی به حد مطلوب از سود در این صرافی را می توانید مدیون برقراری ارتباط با دیگر سرمایه گذاران و تریدر های حرفه ای باشید.

سازنده های این صرافی اعتقاد دارند که اگر چنین امکانی برایتان فراهم نباشد، گویا که در حال شنا در آب های تاریک کریپتو هستید! پاداش BingX در این عرصه را می توان با عنوان تنها نبودن در نظر گرفت. بینگ ایکس برای کاربران خود شرایطی را فراهم آورده تا تنها به عقل خود تکیه نکنند.

آن ها می توانند از ابزار تجزیه و تحلیل موجود در صرافی بهره برده و به بهترین نتایج دست یابند. بونوس، همان جایزه یا پاداشی است که این پلتفرم برای کاربران فعال خود در نظر گرفته است.

بررسی بونوس ( Bonus ) از لحاظ چیستی!

برای بررسی این موضوع بهتر است ابتدا آن را از لحاظ لغوی آنالیز کنیم؛ بونوس را می توان در لغت، به معنی جایزه دانست. وقتی این جایزه از سمت یک پلتفرم و کارگزاری آن مشخص می شود، کاربر می تواند به راحتی به آن دسترسی داشته و از شرایط بهره ببرد.

پاداش BingX هم از چنین کارکردی پیروی می کند. بونوس معاملاتی می تواند انواع مختلفی داشته باشد؛ هر کارگزاری هم می تواند برای شرایط خاص، یکی از این بونوس ها را در نظر بگیرد. به طور معمول، Bonus به این حالت است که کارگزاری، مبلغی را به حساب تریدر واریز کرده یا اینکه تخفیفاتی را مشخص می کند.

این Bonus یا همان جایزه، بی دلیل به معامله گر داده نمی شود؛ همه چیز طبق شرایطی خاص پیش می رود. در مواقعی، کاربر می تواند به جایزه خود دسترسی داشته و آن را برداشت کند. برخی اوقات هم ممکن است Bonus، برای مدت خاصی در اختیار تریدر قرار گیرد.

پاداش BingX هم دارای چنین شرایطی است. این پاداش، بونوس یا همان جایزه، دارای انواع مختلفی است که هر کدام در شرایطی خاص، برای تریدر محقق می شوند.

Bonus غیر قابل ضرر یا همان قابل برداشت

به طور معمول این نوع، در صورتی برای تریدر محیا می شود که معامله گر بتواند در زمانی محدود به ترید در حجم بالا بپردازد. وقتی شما به عنوان معامله گر، بتوانید در مدت معلوم به ترید در حد بالایی برسید، بنا بر شرایط حاکم، پاداش BingX برایتان در نظر گرفته شده و به حساب تان واریز می شود.

وقتی این جایزه برای تریدر در نظر گرفته می شود، معامله گر می تواند ان را به صورت درصدی مشاهده کند. برای مثال، پس از واریز بونوس معاملاتی به حساب تان، پیامی بر مبنای بونوس 10 درصدی از مبلغ کل معامله، برایتان ارسال می شود. چیزی که اینجا بیشتر از هر مسئله دیگر اهمیت دارد، مبحث غیر قابل ضرر بودن آن است. اینکه گفته می شود از این سیستم ضرر نمی کنید، چه مفهومی را می رساند؟ وقتی این مبلغ از پاداش BingX به حساب تان واریز شود، می توانید موقعیت های بیشتری را در اختیار داشته باشید. این موضوع، به عنوان یک مزیت برایتان در‍ نظر گرفته می شود. موضوع غیر قابل ضرر بودن، به این معنی است که اگر موقعیت¬ها ضرر ببیند، این مبلغی که به عنوان بونوس برای¬تان واریز شده بود، هیچ ضرری را متحمل نمی شود و در جای خود باقی می ماند.

با این اوصاف، بونوسی که برایتان واریز شده را نمی توان در دسته موجودی هایتان قرار داد. بهتر است این موضوع را هم بدانید که دریافت Bonus با درصد پایین تر راحت تر بوده و اگر بخواهید درصد بیشتری از پاداش BingX را از حساب خود برداشت کنید، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

وقتی با اولین Bonus مواجه شدید، بهتر است آن را با توجه به شرایط ساده ای که دارد، برداشت کنید. در کل می توان این نوع بونوس معاملاتی را به عنوان پاداش ترید دانست.

Bonus غیر قابل برداشت که قابل معامله است!

این نوع را می توان به صورت دقیق در مقابل نوع غیر قابل ضرر که می توانید آن را برداشت کنید، قرار داد. اصل ماجرا در این نوع، حساب شدن آن به همراه موجودی حساب کاربری تریدر ها است. وقتی چنین روندی وجود داشته باشد، اگر دچار ضرر شوید، در واقع این پاداش BingX خود را هم از دست می دهید.

این جایزه هنگام معاملات، محاسبه شده و ضرر هم شامل آن می شود. با توجه به این مسائل، می توان به نوعی، نام آن را بونوس معاملاتی گذاشت. ویژگی اصلی Bonus قابل معامله، غیر قابل برداشت بودن آن است. به هیچ عنوان نمی توانید آن را برداشت کرده و از آن استفاده کنید؛ تنها این امکان برایتان فراهم است که از این Bonus در معاملات خود بهره ببرید.

البته پیش از آنکه در این پلتفرم ثبت نام کرده و به پاداش ثبت نام یا هر نوع دیگر دست یابید، بهتر است بدانید که Bonus قابل معامله، ماندگار نیست! وقتی این پاداش ترید در اختیار افراد قرار می گیرد، کاربران تنها می توانند از آن برای زمان محدودی بهره ببرند. پس از آنکه این زمان محدود به پایان برسد، بونوس از حساب کاربری سرمایه گذار کسر می شود.

این نوع بونوس یا همان پاداش BingX در زمان مشخصی برای کاربران واریز نمی شود؛ بهتر است برای آنکه از این شرایط استفاده کنید، مناسبت های مهم را بشناسید. بینگ ایکس، در مناسبت های مهم و گوناگون، Bonus قابل معامله را برای کاربران در نظر می گیرد.

این نوع هم همانند Bonus قابل برداشت، به صورت درصدی اعلام می ‍شود. به طور معمول، وقتی تریدر منتظر یک واریزی مهم است، چنین بونوسی را هم به همراه آن دریافت می کند.

سوپر بونوس و شناسایی آن

شاید این فکر به ذهن تان رسیده باشد که اگر پاداش BingX هم قابل برداشت بوده و هم در ضرر های مالی حساب شود، چه اتفاقی رخ می دهد!؟ برای اینکه به پاسخ چنین سوالی دست یابید، کافی است با سوپر Bonus آشنا شوید. همان گونه که مشخص است، کاربران می توانند چنین پاداشی را برداشت کرده و از آن بهره ببرند.

اما بهتر است خوشی زیر دل تان را نزند و فکر نکنید همه چیز به همین خوبی اتمام می یابد. این مدل را می توان ترکیبی از انواع قابل برداشت و قابل معامله دانست. می توان چنین شرایطی را از دو زاویه نگاه کرد. اینکه بخواهید در یک ضرر بزرگ، کل دارایی تان که در حساب کاری قرار داشت را از دست بدهید، ممکن است برای¬تان گران تمام شود.

یکی از زوایای این پاداش BingX، اینگونه است. اما زاویه دیگر به این صورت است، وقتی بونوسی که دریافت کردید در حساب کاربری تان محاسبه شود، می تواند از دارایی تان حمایت کرده و نقش حامی را برایتان بازی کند. برای اینکه به درک درستی از چنین پاداشی برسید، کافی است شرایط موجود خود را کمی ارزیابی کرده و آن را سبک و سنگین کنید.

اگر بخواهید، می توانید سوپر Bonus را برداشته، یا اینکه آن را در حساب تان گذاشته و بگذارید که نقش اصلی خود را بازی کند. به طور معمول، این نوع پاداش صرافی به صورت 30 درصدی برای کاربران واریز می شود. مبلغ دریافتی تان به میزان تریدی که انجام داده اید، بستگی دارد.

پاداش BingX رایگان و ویژگی های آن

اینکه Bonus رایگان، قابل برداشت است یا اینکه قابل ضرر، بستگی به شرایط موجود دارد. کاربران برای اینکه دیگر پاداش صرافی را دریافت کنند، باید معامله انجام دهند. وقتی مبلغ نهایی از این معامله برای آن ها واریز شود، بونوس هم به همراه آن پرداخت می شود.اما در نوع رایگان، لازم نیست که کاربران برای دریافت Bonus، معامله خاصی انجام داده یا واریزی داشته باشند. البته که باید بدانید پاداش BingX رایگان، مبلغ چندان زیادی را در بر نمی گیرد. می توان از بونوس دانشگاه تریدری به عنوان یکی از این پاداش ها نام برد. افرادی که سرمایه اولیه چندانی ندارند، می توانند از این شرایط استفاده کرده و به درآمد دلاری قابل توجهی دست پیدا کنند.

صرافی BingX، چه جوایز یا بونوس هایی را در بر می گیرید؟

Bonus ترید پرپچوال فیوچرز یکی از جوایزی است که این صرافی برای کاربران خود در نظر می گیرد. وقتی این بونوس به حساب کاربری تان واریز شد، می توانید به راحتی آن را برداشت کرده و از پاداش ترید خود بهره ببرید. البته تمامی این شرایط بدون محدودیت، برای یکبار و در لورج است.

این پاداش BingX در یکی از معاملات، برایتان واریز خواهد شد. یکی از بهترین Bonus هایی که می توانید دریافت کنید، مربوط به کوپن تخفیف برای کارمزد معاملاتی است. پس از آنکه در این صرافی ثبت نام کرده و تمامی مراحل اولیه را سپری کرده اید، بونوسی که یک کوپن 10 یا 20 دلاری است برای¬تان ارسال می شود.

با استفاده از این کوپن، لازم نیست تا مدت تمام شدن آن، کارمزد معاملات را از حساب خود واریز کنید. اینکه از کوپن تخفیف در چه جایی و برای چه معامله ای استفاده کنید، بستگی به خود تان دارد. برای بهره بردن از آن، کافی است کوپن را در بخش معین، فعال کنید تا هزینه کارمزد معاملات آن بخش از روی این کوپن ، حساب شوند.

می توان از بونوس ترید استاندارد فیوچرز به عنوان دیگر پاداش BingX، نام برد. پس از اینکه در صرافی ثبت نام کردید و حجم معاملات تان افزایش چشمگیری یافت، این پلتفرم برایتان شرایط ویژه ای را در نظر می گیرد. امکان دریافت تا سقف 120 دلار Bonus ترید استاندارد برایتان فراهم خواهد شد.

وقتی به چنین شرایطی دست یافتید، می توانید جدا از مارجین اولیه، ترید کرده و معامله تان را به صورت مستقل پیش ببرید. پاداش دعوت دوستان هم یکی بونوس هایی است که در این مجموعه، برای کاربران در ‎نظر گرفته می شود.

چگونه می توان پاداش BingX در انواع مختلف را مورد استفاده قرار داد؟

پیش از آنکه به این مسئله بپردازیم، لازم است این موضوع را برایتان روشن کنیم که استفاده از بونوس ها دارای محدودیت زمانی بوده و باید تا وقت مقرر، از آن ها بهره ببرید. وقتی معاملات را در این بستر ها انجام ندهید، در واقع Bonus خود را از دست داده و دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید.

به طور معمول، این مدت محدود، 24 ساعت است؛ چنانچه اقدامات لازم را انجام ندهید، پوزیشنی که برای¬تان قرار گرفته شد، به صورت خودکار بسته می شود. حال برای اینکه بتوانید از آن ها بهره کافی را ببرید باید چه اقداماتی را انجام دهید؟

برای دریافت پاداش BingX، ابتدا باید وارد اپلیکیشن BingX شده و روی آواتار مختص به خود کلیک کنید. پس از کلیک روی این گزینه، باید از میان گزینه های دیگر، مورد جایزه های من که با عنوان ( My Rewards ) درج شده را انتخاب کنید.

این بخش همانند گنجینه ای است که نباید آن را نا دیده بگیرید. برای اینکه به جوایز خود دسترسی داشته باشید، کافی¬است به آن مراجعه کنید. اگر بونوسی توسط مرکز پاداش صرافی برای¬تان در نظر گرفته شده باشد، می توانید آن را در این قسمت بیابید. با کلیک روی گزینه Use، می توانید Bonus مورد نظر خود را برگزیده و آن را استفاده کنید.

صرافی BingX و امکان استفاده از آن برای کاربران ایرانی

چنانچه قصد دارید به عنوان یک کاربر ایرانی، از این شرایط بهره برده و به پاداش BingX دست یابید، بهتر است از بخش احراز هویت، هویت اصلی خود را فاش نکنید. البته این قسمت، برای کاربران ایرانی فعال است و افراد می توانند با هویت اصلی خود، در این صرافی ترید کرده و از مزایای آن بهره ببرند؛ اما با توجه به مولفه کلی که وجود دارد، بهتر است این موضوع را دور زده و با IP خارجی ثبت نام کنید.

شما سطح علمی این مقاله را چطور ارزیابی میکنید ؟

65%

رضایت کاربران

9 رای

بنر اقای سید امیر حسین
بنر دوم سوداموز

متضرر

10 ماه پیش

پیشنهاد نمیکنم

کاملا حقه بازی است تمام سرمایه من را بینگ نابود کرد حتی رمز ارزی که به کیف پول قبلی می‌خواستم برگردانم نابود کرد و نوشت این معاملات در منطقه شما ممنوع است . گول نخورید . مراقب باشید

ثبت دیدگاه

دیدگاه ها

1 دیدگاه

بدون نیاز به عضویت

پاسخگویی حداکثر 24 ساعت کاری

light image