صرافی بینگ ایکس ، کپی ترید و کسب درآمد از معاملات دیگران

صرافی بینگ ایکس ، کپی ترید و کسب درآمد از معاملات دیگران

529

بازدید

0

نظر

زمان مطالعه

5 دقیقه

صرافی بینگ ایکس ، کپی ترید و کسب درآمد از معاملات دیگران

کمتر از 20 سال است که از عمر بیت کوین، اولین ارز دیجیتال دنیا نمیگذرد که شاهد رشد چشمگیری این حوزه هستیم، شروع با یک کوین دیجیتال و گسترش بازار به طوری که در کشور خودمان، ایران بیش از 12 میلیون سرمایه گذار در این حوزه مشغول به فعالیت هستند

90%

رضایت کاربران

نویسنده

ریپورتاژ اگهی

دسته بندی

مقاله

سطح

مقدماتی

*** این متن ریپورتاژ اگهی و تبلیغاتی میباشد ***

کپی ترید و کسب درآمد از معاملات دیگران

کمتر از 20 سال است که از عمر بیت کوین، اولین ارز دیجیتال دنیا نمیگذرد که شاهد رشد چشمگیری این حوزه هستیم، شروع با یک کوین دیجیتال و گسترش بازار به طوری که در کشور خودمان، ایران بیش از 12 میلیون سرمایه گذار در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال به تنوع خاصی رسیده، تا دیروز افراد به دنبال کانال های سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام بودند اما با ورود ابزار کپی ترید در صرافی ها این مشکل هم رفع شد و دیگر نیاز به پرس و جو نیستید. در دنیای امروز ارزهای دیجیتال، کم کم باید بجای تحلیل بازار به تحلیل افراد بپردازید. تحلیل یک تریدر که کپی ترید آن فعال می باشد. و همین داستان را جدذاب کرده است. در ادامه با هم به کپی ترید و روش کسب درآمد از معاملات دیگران می پردازیم.

ثبت نام در سیستم کپی ترید بینگ ایکس

انواع روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

بگذارید در ابتدا به روش های مختلفی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بپردازیم و مهمترین این روش ها اشاره کنیم:

1. خرید و هولد کردن: در واقع در این روش، شما بعد از تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال و بررسی پروژه های مستعد رشد، نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام کرده و آن را برای مدت نسبتا طولانی اصطلاحا هولد (HODL) می کنید.

2. کسب درآمد از ترید و نوسان گیری: در واقع؛ اگر شما مهارت و تجربه بالایی در تحلیل تکنیکال نداشته باشید، سرمایه خود را از دست داده و ضررهای سنگینی را متحمل خواهید شد. برای اینکه تریدر موفقی باشید، لازم است بیشتر تمرین و مطالعه کنید و مهارت های فنی و تکنیکال خود را تقویت نمایید.

3. سپرده گذاری یا استیکینگ: Staking در دنیای کریپتو، به معنای نگهداری ارزهای دیجیتال در یک مدت زمان معین و خرج نکردن آن هاست.

4. کسب درآمد از استخراج ارز دیجیتال: استخراج ارز دیجیتال، یک روش قدیمی سنتی برای کسب درآمد در این حوزه است و در شبکه هایی که بر اساس الگوریتم «گواه اثبات کار» (Proof of Work) کار می کنند، وجود دارد. بیت کوین به عنوان بزرگترین بلاک چین، دارای بزرگترین جامعه ی استخراج بوده و از کمپانی های بزرگ گرفته تا افراد معمولی، به استخراج این ارز محبوب می پردازند. این روش در گذشته با کامپیوترهای خانگی نیز امکان پذیر بود، اما امروزه فقط با استفاده از دستگاه های مخصوصی به نام «ماینر» (Miner) توجیه اقتصادی دارد.

چرا کپی تریدینگ برای تازه کارها خوب است؟

کپی کردن معامله افراد باتجربه می تواند یک ابزار آموزشی برای افرادی باشد که می خواهند یاد بگیرند که چگونه به طور مستقل تجارت کنند. این ابزار ساده ترین و سودآورترین روش ورود به بازار کریپتو است و به تخصص زیادی نیاز ندارد به همین دلیل بسیار محبوب است.

در کپی تریدینگ معامله گران اصلی هنگام انجام معاملات، سرمایه خود را به خطر می اندازند. علاوه بر این، آنها فقط زمانی از شما درآمد کسب می کنند که شما سود کنید. اگر معاملات را به صورت خودکار کپی کنید، در زمان صرفه جویی کرده اید.

کپی ترید و کسب درآمد از معاملات دیگران

همانطور که دیدید به ترتیب هولد و نوسان گیری از جمله روش های جذاب کسب درآمد ارز دیجیتال است. برای هولد کردن نیازمند سرمایه اولین مناسبی هستید که نگهداری ارز برای شما سود آور باشد اما اگر سرمایه ای که به آن نیاز ندارید و تا حدی زیاد هم نیست میتوانید با نوسان گیری یا ترید به مرور آن را بیشتر کنید.

برای نوسان گیری و ترید نیازمند دانش تحلیل هستید که زمان بر میباشد اما با استفاده از پلتفرم های که کپی ترید دارند می توانید این ضعف خود را پوشش دهید. کافیست فردی که بازگشت سرمایه خوب یا همون درصد سود خوبی را کسب می کند را از یکی از پلتفرم های که کپی ترید دارند دنبال کنید تا بصورت خودکار معامله ترید حرفه ای برای شما هم بخورد.

معرفی پلتفرم های کپی تریدینگ

1. پلتفرم بای بیت (ByBit)

Bybit یکی از بزرگترین صرافی های ارزدیجیتال است که اخیراً خدمات معاملات کپی ترید را ارائه داده است. بهترین بخش در مورد معاملات کپی Bybit این است که هیچ هزینه اضافی برای معاملات کپی دریافت نمی کند. معامله گران اصلی ۱۰ درصد از سود خالص فالوورهای خود را دریافت می کنند. بنابراین هیچ سود و درآمدی از طرف صرافی برای معامله گر اصلی وجود ندارد. Bybit تا ۱۰۰ برابر اهرم را امکان پذیر کرده که بسیار بی پروا به نظر می رسد. از بزرگترین معایب آن هم می توان به پشتیبانی نکردن از کاربران ایرانی اشاره کرد.

2. پلتفرم تریدر واگون (Traderwagon)

Traderwagon یا TW یکی از جدیدترین کارگزاران معاملات کپی است که شکاف بین معامله گران باتجربه و مبتدی را پر می کند. این مورد یکی از محبوب ترین سایت های معاملات کپی ارز دیجیتال در جهان است. این مجموعه گزینه ها و ویژگی های مختلفی برای معاملات کپی دارد. علاوه بر این، پلتفرمی است که هم معامله گران باتجربه و هم مبتدی را به هم پیوند می دهد. از معایب این پلتفرم می توان به در دسترس نبودن تعداد زیادی از ارزها و همچنین پشتیبانی نکردن از کاربران ایرانی اشاره کرد.

3. پلتفرم بیت یارد (BitYard)

BitYard یک پلتفرم معاملات مشتقه ارز دیجیتال بسیار شناخته شده است که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد. همچنین از طریق CFD، معاملات کپی و معاملات نقطه ای، به بازار جهانی ارز دیجیتال دسترسی پیدا می کند. BitYard در سنگاپور واقع شده است و دارای یک سازمان عظیم است که بیش از ۱۵۰ کشور را پوشش می دهد و به همین دلیل به معامله گران خود اجازه می دهد تا مستقل از کشور خود معامله کنند.

4. پلتفرم بینگ ایکس (BingX)

BingX یک صرافی معاملات ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و خدمات معاملات کپی ترید، اسپات و فیوچرز به همراه فارکس را ارائه می دهد. BingX به بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. این پلتفرم به عنوان یک شبکه معاملات اجتماعی کریپتو متعهد است که به کاربران امکان دسترسی به استراتژی های معاملات ارزهای دیجیتال را بدهد و اطمینان حاصل کند که همه کاربران به روشی شفاف، جذاب و ساده سرمایه گذاری می کنند.

BingX نیازهای همه معامله گرانی را که خواهان دسترسی به یک پلتفرم معاملاتی پیشرفته هستند برآورده می کند. این پلتفرم رابط کاربری مدرن و در عین حال ساده و کاربرپسندی را برای معامله گران خود فراهم می کند و می تواند هم روی دسکتاپ و هم بر روی موبایل کار کند.

علاوه بر این، این پلتفرم بهترین معاملات کپی ترید فارکس، شاخص های جهانی، عملکرد خودکار معاملات کپی، کالاهای ارزشمند و سایر محصولات معاملاتی قراردادی را نیز ارائه می دهد.

با تمام اینها این پلتفرم از زبان فارسی و کاربران فارسی پشتیبانی میکند که خودش بزرگترین مزیت برای کاربران ایرانی می باشد و در حال حاضر کاربران زیادی را از ایران جذب کرده است.

نتیجه گیری:

در پایان باید گفت، پلتفرم های کپی تریدینگ روش بسیار کارآمد برای افراد مبتدی و کسانی زمانی برای یادگیری ترید ندارد می باشد اما قبل از استفاده از این پلتفرم ها حتما مزایای آنها را بررسی کنید. به عنوان یک کاربر ایرانی خیلی مهم می باشد که از زبان فارسی و کاربران ایرانی پشتیبانی کند همچنین احراز هویت در آن با مدارک ایران انجام شود. طبق بررسی پلتفرم های موجود کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس تنها پلتفرمی است که با کاربران ایرانی مشکلی ندارد و قابل استفاده می باشد.

شما سطح علمی این مقاله را چطور ارزیابی میکنید ؟

90%

رضایت کاربران

4 رای

بنر دوم سوداموز

اولین نفر تجربه ات رو ثبت کن

ثبت حتی یک نظر ، میتواند کیفیت خدمات سود آموز را برای هزاران تریدر افزایش دهد .

اولین نفر باشید

ثبت دیدگاه

دیدگاه ها

0 دیدگاه

بدون نیاز به عضویت

پاسخگویی حداکثر 24 ساعت کاری

light image